Ha Te is kockahasat szeretnél, ezeket a szabályokat érdemes betartanod

Általában mi emberek olyanok vagyunk, hogy szeretjük elnézegetni filmekben vagy képeken másokat, és mindezt legtöbbször úgy, hogy közben magunkat álltatjuk azzal, hogy nekik milyen jó, mert vékonyak és karcsúak. Na igen, viszont ez korántsem olyan egyszerű, hiszen akiket mi csak távolról csodálunk, azokról mondhatni fogalmunk sincs, ami “szépségharcba” fektetett munkát illeti.

Viszont léteznek bizonyos szabályok, melyeket ha összpontosítva betartunk, nekünk is hozhat látványos eredményeket a has edzésünket kiegészítve. Nézzük is!

Ülve egyél is figyeld is, hogy mit eszel!

Az ülve evés következtében nem fér annyi étel a hasunkba, így mondanom sem kell, hogy miért jelenhet ez praktikus megoldást. Azzal, hogy filmnézés, olvasás, vagy egyéb más kellemes időtöltés közben nassoluk, könnyedén túlevés áldozatai lehetünk. Figyeljünk oda ezekre!

Ehetsz társaságban, sőt ajánlott is!

Ha egyedül eszünk, általában sokkal kényelmesebben fogyasztjuk el az ételt. Viszont, hogyha társaságban eszünk, sokkal jobban odafigyelünk az etikettre is, emellett nem is eszünk annyit.

Lassan egyél mindig!

Érdemes minél lassabban enni, hogy ne együk túl magunkat. Erre azért van esély, mert ha lassan eszünk, jobban eltelítődünk, viszont hogyha gyorsan amellett, hogy egészségtelen a gyomornak, még sokat is ehetünk.

Egyél kis tányérokból

Amellett, hogy stimuláljuk a látásunkat, ezzel együtt pedig az agyunkat is, hogy keveset eszünk, még a valóság is visszatükrözi ezt. Hiszen mondanom sem kell, hogy fizikai értelemben is, kevés étel fér el, kis tányéron.

Folyadék, folyadék

Mivel az emberi szervezetének 70 százaléka víz, alapvetően minimum 3 liter tiszta vizet el kellen fogyasztanunk, hogy minden ebből származó egészségügyi problémát megelőzzünk. Ami a hasunkat érinti, a víz remekül elősegíti a gyomor rendes emésztési folyamatait.

Snack?

Igen, igen. Jól hallottátok! Na de nem ám a Milka csokiról van itt szó. Keressünk Bioboltokban, vagy Bio-polcokon áruházakban olyan termékeket, melyek lehetőleg glutén- és cukormentesek. Így, ha két fő étkezés között vágynál valamire, ezeket bőven fogyaszthatod is bátran!

Mindez apróságnak tűnhet, de rengeteget fog változni a pocakodon lévő felesleg, ha gondosan odafigyelsz ilyen jellegű pici dolgokra. Tényleg sokszor nem kell nagy világmegváltó megoldásokat keresnünk, ahhoz, hogy fejlődjön kinézetünk a kockahas edzéssel és az rövid idő alatt látványos is legyen.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.